Поиск

Іспанія у бокалі. Інтерв’ю з Marqués de Cáceres


Поспілкувались з Антоніо Альварезом, представником Marques de Caceres, про особливості іспанського вина


Ваша компанія виробляє вина в різних винних регіонах Іспанії з різних сортів винограду. У вас є ваші типові сорти винограду?


Є два види винограду, які, на мій погляд, є для нас цікавішими. Один з них — червоний, темпранільйо, типовий іспанський виноград. Це — наша основа. Другий сорт — білий, вердехо з центральної частини Іспанії, а саме з Руеди. Ми кілька років тому відкрили там винний завод, і результат нас більш ніж задовольнив.


Багато великих компаній розширюють території своїх виноградників у Ріосі. У Marqués de Cáceres є такі плани? З іншого боку, ви плануєте купувати нові виноградники в інших іспанських виноробних регіонах?

У нас немає виноградників у Ріосі. Традиційно ми купуємо виноград цього регіону безпосередньо у фермерів, з якими у нас уже давно підписані договори. Ми працюємо приблизно з 700 різними виробниками в Ріосі. Усі наші виноградники контролюються. Ми обираємо з величезної кількості, обов’язково перевіряємо, яким є умови виноградників, яким є сам виноград. У нас є команда, близько 6 енологів, які відповідають за контроль якості усіх продуктів, включно з пробками та навіть етикетками. Ми не думаємо про покупку власних виноградників у Ріосі, можливо, в інших регіонах. А у Руеді ми купили приблизно 120 гектарів виноградників.


Які експортні ринки є найбільш важливими для роботи компанії?

Ми продаємо наші вина у 120 країнах. Найбільшим ринком для нас, крім Іспанії, є США. Потім північні країни (Норвегія, Швеція, Фінляндія, Голландія, Великобританія, Німеччина), Франція, Росія. Також наш бізнес добре розвинений у Південній Америці, у Колумбії та Мексиці.


Як ви ставитесь до нових технологій на заводі? Оновлення техніки впливають на смак вина?

Остання реновація на нашому заводі відбулась 1,5 років тому. Ідея технічного переоснащення полягає не в тому, щоб повпливати на смак вина. Зі зміною обладнання нам потрібно покращити якість вина, якість процесу, зробити цей процес простішим та дешевшим. Основна мета при купівлі нової техніки: досягти такого ж або кращого результату з меншими економічними ресурсами.

Який тип закруток ви вибираєте для своїх вин і чому?

Усе залежить від вина. Для Crianza, Reserva ми використовуємо коркову пробку. Для білого або рожевого ми використовуємо або синтетичну, або гвинтову пробку, залежно від ринку. Наприклад, для північних країн ми використовуємо гвинтові пробки, а Іспанія дуже традиційна, наш менталітет вважає гвинтову пробку поганим вином. У Китаї теж люблять усю цю церемонію з відкриттям пляшки штопором, тому навіть якщо це не натуральна коркова пробка, то як мінімум синтетична. У США ми використовуємо гвинтову пробку для білого і рожевого. Для Crianza і Reservas ми завжди використовуємо натуральну пробку. Лише у Швеції, Норвегії, Фінляндії ми використовуємо гвинтовий корок для Crianza.


Наскільки важливим є дизайн упаковки для вас?

Мета: покупець має упізнати бренд з першого погляду. При цьому ми змінили нашу першу етикетку. Іспанія для нас дуже великий ринок, близько 50% наших продажів. У Іспанії щорічно 80 мільйонів туристів, тому, коли ці люди повертаються додому, вони хочуть знайти вино з уже знайомою. Тому ми працюємо над тим, щоб наші пляшки були впізнаваними на полиці.


Яка основна особливість вин з Ріохи?

Вина Ріохи дуже різноманітні. Тут ви справді можете знайти вино на будь-який смак.

Традиційно Ріоха асоціюється з червоними винами. Червоні вина складають близько 80-85% усієї продукції, тому все-таки ми сильні у червоному.


Чи плануєте ви виробляти нові білі вина Ріохи?

Ми плануємо. Поки що не можу розкрити усі деталі, але ми хочемо, щоб до кінця цього року з'явився нове біле з Ріохи, і це буде не віура. Це виноград, який використовували раніше, а тепер ми його відновлюємо.


Що ви найбільше цінуєте в іспанських винах?

У Іспанії є дуже хороші та дуже талановиті енологи та сомельє з бажанням застосувати нову техніку. У них інноваційний підхід до виноробства. Ви можете знайти фантастичні вина по всій Іспанії.




Як ви обираєте винні виставки для участі?

Ми не беремо участі у багатьох винних виставках. Останніми роками ми їздили на ProWein та Vinexpo. ProWein зараз — ядро винного бізнесу. Участь у Vіnexpo — наша щорічна традиція. Ми були першою іспанською компанією, що взяла участь у цій виставці.


Іспанські виноробні хороші в інноваціях. Як ви думаєте, які іспанські регіони мають найшвидший ріст?

Один з регіонів, що постійно зростає — Руеда. Ще 20 років тому там було 22-24 виноробні. Тепер регіон виріс більш ніж удвічі. Безумовно, Руеда є одним з найшвидших у розвитку регіонів.


Не могли б ви навести деякі приклади ваших конкретних вин, що відповідають особливим випадкам?

У нас дуже широкий асортимент вин, і це добре, тому що у нас є вино для різних ситуацій, для кожної пори року і навіть будь-якого настрою. Почну з білих. Marques De Caceres Rioja Viura або Marques De Caceres Rueda Verdejo буде доречним, коли ви хочете випити щось освіжаюче, фруктове. Вони фантастичні для теплих пір року.

Рожеві вина добре смакують влітку як аперитив. Reserva і Gran Reserva — це ідеальні вина до сімейних свят, більш серйозні вина, наприклад, для офіційної вечері.

Crianza — це наше найпопулярніше вино. Я рекомендую його охолодити. Це вино практично для будь-якого випадку.


© 2018 Червоним по білому

  • Black Facebook Icon
  • YouTube - черный круг